Havoc dames 1 verslaat bekerhouder

De vrouwenploeg van volleybalclub Havoc boekte een mooi succes op een doordeweekse avond. Krekkers 2 werd verslagen. Dat was geen oefenduel of competitiewedstrijd, maar een bekerwedstrijd. Het duel was op maandagavond 28 oktober. Het thuispubliek in De Bouwmeester in Haaksbergen zag Havoc winnen met 3-1. Het was het tweede team van Krekkers, dat uit Mariaparochie bij Almelo komt. Opvallend was dat die ploeg vorig jaar de beker won. Dat maakte het succes voor Havoc extra mooi. De bekerwinnaar is dus uit het toernooi geknikkerd. Vorig seizoen werd Havoc nog door deze ploeg in de beker verslagen. Krekkers 2 speelt in de competitie in de derde divisie. De setstanden waren overtuigend: 25-16, 16-25, 25-18 en 25-21. Hierdoor bekert Havoc verder naar de tweede ronde. De speeldatum van die wedstrijd is nog onbekend. Maar het duel in de tweede ronde van de beker dient uiterlijk 14 december gespeeld te worden. Op de website van de club www.vvhavoc.nl wordt gemeld wanneer bekend is op welke dag deze bekerwedstrijd wordt gespeeld. Bij Havoc zijn ze in hun nopjes met het bereiken van de volgende ronde. De club hoopt op ondersteuning van veel toeschouwers in De Bouwmeester. ,,Waar de volgende wedstrijd gespeeld wordt, is nog niet bekend. Maar we hopen weer op volle tribunes, net als maandagavond om onze dames aan te moedigen”, laat Angelique Smeeman namens Havoc weten.
Bron: Rond Haaksbergen. Het artikel is ook te lezen op de website van Rond Haaksbergen