Geslaagd Open Weekend 15 en 16 september!

De voorbereidingen van de Open Weekend commissie waren al weken in volle gang en eindelijk was het zover; het Open Weekend van Havoc. Een weekend voorafgaand aan het begin van de competitie om met alle leden het seizoen gezamenlijk te openen!
Voor zaterdag waren diverse teams uit de omgeving uitgenodigd voor een oefenwedstrijd. Er waren zelfs teams die vorig jaar bij ons te gast waren en dit jaar graag weer wilden komen. We vroegen ze waarom? Het antwoord was eenduidig: de gezelligheid in de hal en kantine en de puntzak met friet die na afloop van de wedstrijd voor iedereen klaar stond!
Om 10.00 uur begonnen de eerste wedstrijden van de senioren en ABC jeugd. Telkens in blokken van 2 uur werd op 3 velden de hele dag door gespeeld tot ’s avonds 20.00 uur. De scheidsrechters waren van Havoc die zo konden oefenen voor het fluiten van de competitie wedstrijden.
Om 20.30 uur begon de Pubquiz. De mystery quest, tevens presentator van de avond werd na enkele minuten pas geraden; Jeffrey Kruijswijk! Hij presenteerde de pubquiz waarin moeilijke en makkelijke vragen werden gesteld, geluisterd moest worden naar geluidsfragmenten en dingen moesten worden uitgebeeld. Kortom een avond vol gelach en humor.
Om kwart voor negen zondagochtend arriveerde de Cool Moves bus van de Nevobo. Een bus vol opblaasbare volleybalattracties. Van 10.00 tot 14.00 uur kon onze allerjongste jeugd onder begeleiding van de organisatie en trainers naar hartenlust spelen en de volleybal skills oefenen op verschillende attracties. Smashen, springen, mikken, serveren, een set-up geven, passen. Overal kon op getraind worden.
Om 10.30 uur mochten we onze nieuwe wethouder van de Gemeente Haaksbergen van Sportzaken verwelkomen; Arja ten Thij en Niels Hartlief, beleidsmedewerker van de Gemeente Haaksbergen. We hebben Arja kennis laten maken met Havoc en haar bestuurders en tevens een ronde gemaakt door de Sporthal.
Gedurende het hele weekend zijn in samenwerking met Havoc sponsor Beeswift weer veel trainingsshirts verkocht in verschillende kleuren. Met het logo op de voorzijde en “ Havoc” op de achterzijde zijn zo goed als alle leden duidelijk herkenbaar op de training maar ook voorafgaand aan de wedstrijden.
Complimenten aan de organisatie en aan iedereen die het Open Weekend tot een daverend succes heeft gemaakt! Het weekend was een geweldig feest van begin tot eind!
Om de foto’s te bekijken ga naar ons fotoalbum Open Weekend 15 en 16 september