Dames 2 kampioen!!

Zaterdag 13 april is dames 2 kampioen geworden! Het was de afgelopen weken heel spannend tussen Kadoeng en Havoc. Met het laatste competitie weekend voor de boeg, was de spanning binnen het team zeker te voelen! Voor aanvang van het weekend was het verschil 3 punten in het voordeel van Havoc. Kadoeng moest vrijdagavond de laatste wedstrijd spelen. Zouden ze winnen? Zouden ze verliezen? Ze hebben de wedstrijd gewonnen met 3-2. Dit betekende voor Havoc dat ze zaterdag maar 1 set hoefden te winnen voor het kampioenschap in de 2e klasse. En dat hebben ze gedaan! Uiteindelijk heeft dames 2 de wedstrijd met 4-0 gewonnen en zijn hierdoor dik verdiend kampioen geworden! Bente, Alieke, Anouk, Demi, Emmely, Ilse, Lisanne, Sanne, Maud, Ellemijn, Rosan, Odeke en trainer/coach Judith, van harte gefeliciteerd met jullie welverdiende kampioenschap!

Van de wedstrijd zijn door verschillende mensen foto’s gemaakt. Bekijk deze in het fotoalbum op deze website.