Clinic Saskia van Hintem

Op zaterdag 17 april gaf Saskia van Hintum, de assistent-bondscoach van het Nederlands Damesvolleybalteam, een volleybalclinic in Haaksbergen. Er waren zo’n dertig jeugdleden van volleybalvereniging Havoc aanwezig in de Bouwmeester die de nodige aanwijzingen en uitleg kregen. Alle volleybaltechnieken kwamen even aan de orde. Met name de nieuwste inzichten op volleybalgebied werden behandeld. Volleybal van nu is immers een veel sneller spelletje geworden dan volleybal in de jaren zeventig. Daardoor is ook de manier van spelen duidelijk veranderd.
Saskia bracht op een bevlogen, energieke, maar vooral ook leuke manier haar enthousiasme voor volleybal over op de kinderen. Havoc kijkt terug op een geweldig leerzame, leuke volleybalochtend. Niet alleen voor alle aanwezige volleyballers en hun ouders, maar zeker ook voor de vele trainers van Havoc die de nodige inspiratie konden opdoen voor hun eigen trainingen. Havoc wenst Saskia van Hintum vanuit Haaksbergen veel succes in Japan met het Nederlands Damesvolleybalteam tijdens het OKT dat over enkele weken plaatsvindt.