Beachvolleybal 11-12 en 13 juli op de markt!

Aankomend weekend is het weer zover! Beachvolleybal op het marktplein in het centrum van Haaksbergen! Wij zijn er klaar voor! De laatste vergadering is geweest en de terrassen zijn gecontroleerd.

Woensdagmiddag na de weekmarkt wordt om 15.00 uur begonnen met de aanleg van het beachveld. We zijn dan druk in de weer om alles speelklaar te maken voor het weekend.

Donderdag om 17.00 uur, op de eerste slag van de kerkklok, gaan we beginnen met het toernooi. Van 17.00 tot 23.00 uur wordt het top toernooi door 6 herenteams en 8 damesteams gespeeld. Evenals voorgaande jaargangen wordt het complete inschrijfgeld van de topteams uitgekeerd in drie prijzen (1e, 2e en 3e). Het schema is te vinden op wedstrijdprogramma top.

Vrijdagmiddag om 12.00 uur begint het jeugdtoernooi. Deze duurt tot 16.30 uur. Dit toernooi zit inmiddels ook vol met maar liefst 20 teams. Hier wordt gestreden om de wisselbeker en om de titel Jeugdkampioen van Haaksbergen. Teams die zich oa hebben aangemeld zijn de Spacenuggets, de zonnestraaltje, de zandgebakjes etc. Het schema is te vinden op wedstrijdprogramma jeugd.

Vrijdagmiddag kerk klokslag 17.00 uur start het recreatie toernooi. Met maar liefst 32 teams wordt er weer gestreden. Niet alleen voor de finaleplekken maar ook om de waanzinnig prachtige prijzen die Haaksbergse ondernemers beschikbaar hebben gesteld. Op aangegeven van de organisatie mag er tijdens de wedstrijd een ludieke actie worden uitgevoerd. Het team dat dit als eerste uitvoert maakt kans op een schitterende prijs. Het schema is te vinden op wedstrijdprogramma vrijdag.

Zaterdag kerk klokslag 11.00 uur beginnen we met het 2e deel van het recreatie toernooi. Ook op deze dag strijden 32 teams om één van de finaleplekken. Wederom worden er weer fantastische prijzen beschikbaar gesteld door de Haaksbergse ondernemers waar de teams om mogen strijden. Het schema is te vinden op wedstrijdprogramma zaterdag. Om 16.15 uur volgt de prijsuitreiking van het zaterdag toernooi. Vervolgens beginnen om 16.30 uur de eerste finales voor de strijd om de Cup met de grote oren!

We zien jullie graag donderdag, vrijdag en/of zaterdag!
Beachcommissie Beachvolleybal Haalbergen
www.beachvolleybalhaaksbergen.nl