Albert Heijn Jubileumactie. De eerste enveloppen zijn al binnen..

Albert Heijn in Haaksbergen heeft een leuke jubileumactie opgezet voor alle clubs.

AH heeft een bedrag beschikbaar gesteld dat onder diverse clubs verdeeld gaat worden. De clubs die hier aan meedoen sparen enveloppen. Aan het einde van de actie worden de enveloppen geteld en naar rato wordt het geld verdeeld onder de opgegeven clubs. vvHavoc heeft zich ook opgegeven!

Bij elke €10,- aan boodschappen ontvangt je een envelop met inhoud waarmee je kans maakt op een gratis product.
De envelop is geld waard voor onze club dus lever die in bij vvHavoc.
De enveloppen kunnen in de linker rode brievenbus die aan de muur hangt bij de ingang van Sporthal de Bouwmeester. Dit is duidelijk aangegeven op de brievenbus. Als de kantine open is mag je deze natuurlijk afgeven aan de personen achter de bar of in de speciaal daarvoor gemaakte brievenbus gooien.
De eerste enveloppen zijn al binnen!
De actie loopt van donderdag 17 tot en met zondag 20 november 2016.
Dus ga je bij AH boodschappen doen, spaar voor onze club!