Het Havoc CMV Open Club team bereidt zich voor op 6 januari 2018!

Donderdag 28 december, na 2 uur getraind te hebben van 10.00 tot 12.00 uur, zijn de meiden van het Havoc CMV Open Club team druk bezig geweest met spandoeken en vlaggetjes maken! Ook hebben ze samen ontbeten en werden er wedstrijden van het CMV team van twee jaar terug geanalyseerd op de laptop πŸ‘“
Het team bestaat uit: Merel van Dijk, Roos Grooters, Pien Kamphuis, Lieke Mentink, Annelin Nijland, Elke Nijland, Femke Rupert en Elin Slotman. De vaste tellers van het team zijn: Isa Hendriks en Isa Noordink. De trainster/coach is Anne Baumeister.

Het was een super gezellige dag en de meiden zijn helemaal klaar om te knallen!! 🐯🐯🐯🐯

De eerste wedstrijd wordt om 11.00 uur gespeeld in sporthal Dorper Esch, Molendijk 14, 7591 PT in Denekamp.