20 t/m 29 september NOC*NSF Nationale Sportweek 2019

Dat sport je fitter maakt weten we allemaal.
Maar het geeft je ook meer zelfvertrouwen.
Het maakt je socialer.
Sport verbroedert.
Het creëert nieuwe vriendschappen.
Op het veld.
Maar ook ernaast.
Sport haalt het beste in mensen naar boven.
Het leert je grenzen stellen.
En er overheen te gaan.
Door sport zit je lekkerder in je vel.
Het maakt je gelukkiger.

SPORT DOET IETS MET JE

Dat is het thema van de NOC*NSF Nationale Sportweek dit jaar.

Tijdens de NOC*NSF Nationale Sportweek laten we heel Nederland zien dat iedereen kan genieten van sport en beweging. Want sport verbindt en levert mooie vriendschappen op. Kortom: ‘sport doet iets met je’. Gezamenlijk kunnen we laten zien dat iedereen kan genieten van sporten en bewegen.

De beste ambassadeurs zijn natuurlijk de eigen leden, vrijwilligers en bestuurders. Deze toppers hebben samen een groot bereik en kunnen dus een groot aantal mensen inspireren om te gaan sporten en bewegen. Deel je mooiste sportmomenten en tag de @Nationalesportweek. Bovendien maak je zo deel uit van de landelijke campagne en uiteraard de NOC*NSF Nationale Sportweek community. Voor meer informatie ga naar NOC*NSF Nationale Sportweek 2019.