Digitaal puntensysteem voor bridgers van Havoc

Donderdagmiddag 4 april heeft het Stimuleringsfonds van de Rabobank Haaksbergen-Enschede in de personen van Mathanja en Meris, de bridgers een cheque overhandigd van € 1400,- om daarmee een digitaal puntensysteem aan te schaffen. De bridgers zijn een onderdeel van onze vereniging en zijn ooit begonnen door enkele oud volleybal spelers waaronder enkele ereleden. Om hen met de club verbonden te houden, bied Havoc hen de gelegenheid om in de kantine elke donderdagmiddag samen te komen voor een aantal partijen bridge. Volgend jaar al weer 20 jaar. In totaal treffen zo’n 40 spelers elkaar op de donderdagmiddag. De punten die ze scoorden werden allemaal nog handmatig bij gehouden. Na de bridge middag van gisteren is dat niet langer nodig en kan de competitie op de bijbehorende laptop worden vastgelegd. De laptop is beschikbaar gesteld door Havoc en overhandigd door onze voorzitter.