Dames 1 weer een ronde verder in de beker!

Maandagavond 8 oktober heeft dames 1 Lutheria dames 2 met 3-0 gepakt! Met deze geweldige uitslag zijn de dames weer een ronde verder in de beker!

Voordat we aan de wedstrijd begonnen hadden we weinig te verliezen maar zeker veel strijdlust om voor de winst te gaan. De tegenstander, Lutheria dames 2, speelt een klasse hoger, promotieklasse. Vol goede moed begonnen we aan de wedstrijd en we begonnen gelijk met een constant en sterk spel. Met een sterke servicedruk wisten we als snel uit te lopen op de tegenstander. Later in de eerste set kwam de tegenstander steeds dichterbij en werd het op einde van de set toch nog spannend. We wisten deze set toch nog te winnen met 25-22.

Door naar de volgende set waar we gelijk weer onze sterke spel door hebben gezet. Met dit spel wisten we de set weer naar ons toe te trekken. We lieten de tegenstander de fouten maken en wisten deze set ook weer te winnen met een stand van 25-20. Op naar de laatste set. Als we deze set wisten te winnen waren we door naar de volgende ronde in de beker. We gingen weer vol voor de winst en knokten voor elk punt. Deze set was iets spannender dan de eerste twee sets, na een achterstand lukte het ons weer om op voorsprong te komen. Aan het einde van de set werd het nog even heel spannend maar we wisten deze set weer te winnen en dit keer met 26-24. Hiermee hebben we de wedstrijd met 3-0 gewonnen!!

We hebben super gespeeld als team. We waren constant en bleven ons eigen spel spelen. Met deze uitslag gaan we door naar de volgende ronde van de beker. Tegen wie we dan spelen is nog een verrassing. Er wordt opnieuw geloot wie onze tegenstander is.

Daarnaast was het super hoeveel mensen ons zo laat op de maandag weer kwamen aanmoedigen. We hopen het publiek snel weer te zien op onze eerste thuiswedstrijd in de competitie op zaterdag 20 oktober aanstaande. Dan spelen we om 17.15 tegen VCV dames 2.