Wedstrijdverslag | Havoc MB1 – Isivol MB1

Donderdagavond 2 februari 2017 heeft MB1 van Havoc de competitiewedstrijd gespeeld tegen Isivol MB1 in de Hoeve. Om 18.00 uur was het verzamelen op de fiets bij Groenrijk. Demi had zoals altijd goeie muziek bij zich en moest nog even haar danstalent laten zien. Vervolgens zijn we doorgefietst naar ’t Meuken in de Hoeve.
Spannend was de wedstrijd voor velen omdat vriendinnen bij Isivol spelen en dan ligt de druk automatisch wat hoger:-) Toen halverwege de Hoeve Aniek Wilderink zich bij ons aansloot was de chaos compleet! Ze was zoooo zenuwachtig! En daarna was iedereen nog zenuwachtiger haha. Maar eenmaal in de zaal en tijdens het inspelen zag je bij iedereen toch de nerveusiteit afnemen. De meiden hadden er vertrouwen in! Havoc mocht beginnen met de serve en het ging in de eerste set aardig gelijk op. We hebben constant een kleine voorsprong gehad en bij ongeveer 20 punten werd er gas gegeven en hebben de set naar ons toegetrokken met 18-25.
In de 2e, 3e en 4e set hebben we constant een grote voorsprong gehad en behouden. Uiteindelijk dan ook DIK verdiend met 4-0 gewonnen! De bitterballen die we tegoed hebben, gaan we bij onze eerstvolgende thuiswedstrijd op 4 maart opeten!!
Serverend hebben we het heel goed gedaan, weinig fouten. Verdedigend zaten we er heel vaak goed bij. De positie’s werden goed ingenomen en er werd goed overlegd in het veld. En dan aanvallend… als 1 van de trainers/coaches van de meiden vond ik het een genot om te zien hoe gevarieerd er werd gespeeld! Alle positie’s zijn aanvallend benut en 1 van de hoogtepunten vond ik toch echt de omloopbal. Demi gaf de set up zo mooi dat Danique het punt kon scoren!! Aniek heeft op veel positie’s gescoord net als Anique en Rosan. Maud K. stond voor het eerste op de passer/loper positie wat haar goed afging! Tessa Kruijswijk maakte bij ons een zeer goede invalbeurt. Serverend heeft ze een goeie serie gemaakt en zat net als de andere meiden ook goed in de wedstrijd.
Al met al denk ik dat het publiek een mooie en gevarieerde wedstrijd van Havoc heeft gezien. Na afloop van de wedstrijd hebben de meiden het publiek natuurlijk bedankt met een staand applaus!
Het was een top avond!