Mini van de week bij heren 1: Silke Meijerink en Lisa Landkroon

Mijn naam is Silke Meijerink, ik ben 11 jaar oud en zit in groep 8 van de Kameleon. Mijn hobby’s zijn dansen en volleyballen. Ik speel in niveau 6-3 samen met Lisa, Femke, Famke en Sabine. Op maandag hebben wij training van Merle en op vrijdag van Anne. Ik vind het heel erg leuk om mini van de week te zijn bij heren 1 samen met Lisa. Ik wens heren 1 veel succes bij de wedstrijd en ik hoop dat ze gaan winnen!

Lisa zit in N6-3 en haar trainster heet Anne Baumeister. Dit is 1e keer dat Lisa mini van de week is. Ze is nog nooit aanwezig geweest bij een wedstrijd van dames of heren 1. Haar hobby’s zijn volleybal en fotograferen.

Heren 1 speelt zaterdag 4 november om 17.45 uur in sporthal de Bouwmeester tegen Devoc heren 1 uit Delden.