Mini’s van de week bij heren 1: Brechtje Boerhof en Nienke Roenhorst

Hoi, ik ben Brechtje Boerhof. Ik ben 11 jaar oud, en speel in niveau N6-3. Ik zit nu 3 jaar op volleybal en vind het heel erg leuk. Ik heb een leuk team en ben vorig jaar ook kampioen geworden. Ik krijg training van Merle Stuit en zij wordt geassisteerd door Chantal en Britt. In mijn vrije tijd volleybal ik graag bij ons in de tuin en ik hou van gezellige dingen doen met vriendinnen en familie. Ik heb wel vaker een wedstrijd gezien van dames 1 en heren 1 en het is heel gaaf om nu samen met Nienke mini van de week te zijn.
Groetjes, Brechtje Boerhof

Mijn naam is Nienke Roenhorst, ik ben 12 jaar. En zit op de Theo Scholte school in groep 8. Ik zit in niveau 6 team 3. Mijn hobby’s zijn volleyballen, knutselen, tekenen en buitenspelen. Ik zit nu bijna 2 jaar op volleybal en ik vind het een super leuke sport. Soms ga ik kijken bij dames 1. Ik vind het erg leuk dat ik nu mini van de week ben bij Heren 1.
Groetjes, Nienke Roenhorst

Zaterdag 8 april 2017 om 17.45 uur speelt Havoc heren 1 zijn laatste thuiswedstrijd van dit seizoen tegen Holyoke heren 1 uit Enter.