Jubilarissen vvHavoc!

Gisteravond tijdens de Algemene Leden Vergadering hebben we een aantal jubilarissen in het zonnetje gezet!

Martine Hummelink 25 jarig jubileum
Sylvia Luttikholt 30 jarig jubileum
Ilse Baltink 40 jarig jubileum (de attentie is in ontvangst genomen door haar dochter Bente)
Piet van Hout 40 jarig jubileum (de attentie is ontvangst genomen door zijn zoon Otto)
Henk Smeeman 40 jarig jubileum

Ook hebben we een aantal mensen in het zonnetje gezet die aan hebben gegeven te stoppen met bepaalde werkzaamheden voor Havoc.
Lucia ten Buuren stopt met haar werk bij de TC. Ze blijft als trainster verbonden bij Havoc en bij de techniektrainingen blijft ze betrokken.
Inge Koenderink stopt ook met haar werk bij de TC. Jarenlang heeft ze samen met Martine de coördinatie verzorgd voor de dameslijn binnen Havoc.
Hans Nijhof stopt ook met zijn werkzaamheden. Hij was jaren actief als scheidsrechter, zorgde voor het ballenbeheer binnnen de vereniging, was lid van de sponsorcommissie en betrokken bij diverse activiteiten.
Jarenlang hebben Lucia, Inge en Hans zich ingezet als vrijwilliger voor onze club!
Door het bestuur zijn ze hiervoor hartelijk bedankt en ontvingen zij bloemen en een cadeaubon.
De avond werd afgesloten met een hapje en drankje.