Jongens gezocht!

Op dit moment zijn er een aantal jongens enthousiast aan het trainen bij de CMV (Cool Moves Volleybal, ook wel mini’s genoemd) in niveau 5. Deze jongens zouden het heel leuk vinden als er nog meer jongens (in de leeftijd van 8-10 jaar) gaan meetrainen zodat we misschien wel een heel jongensteam kunnen vormen. Dus kom gerust eens kijken of volleybal ook jouw sport is. Er wordt getraind op dinsdag van 17.00 tot 18.00 uur en op vrijdag van 17.15 tot 18.30 uur in De Bouwmeester. Daarnaast organiseert Havoc op 9 en 10 september het Open Weekend waar je kan kennismaken met het volleybal en de vereniging. Zaterdag om 15.30 uur speelt jongens B1 een oefenwedstrijd en op zondag van 10.00 tot 12.00 uur is er een clinic voor de CMV jeugd. Kom dus vooral kijken!