Wedstrijden 2021 uitgesteld. Mogelijkheid tot trainen op zaterdag.

Zoals jullie ondertussen wellicht hebben gehoord of gelezen is de Nevobo met communicatie gekomen.

‘’ De resterende competitiewedstrijden in het kalenderjaar 2021 worden uitgesteld ‘’

Voor het volledige bericht kun je deze link volgen: https://www.nevobo.nl/nieuwsbericht/2021/11/29/topdivisie-en-lager-geen-wedstrijden-meer-in-2021

Vanuit de Technische commissie willen we onze leden graag de mogelijkheid bieden om op zaterdag te trainen. Hierbij willen wij de teams zelf vragen om zich in te schrijven voor een trainingsblok. Voor het inschrijven hebben wij een aantal ‘’spelregels’’ opgesteld;

De trainer van elk team krijgt toegang tot een online bestand waarin hij/zij een trainingsblok kan reserveren. Het bestand kan alleen ingevuld worden met een google account, Je mag het bestand delen met het team zodat iemand met een google account het excel bestand kan vullen.

Per training zijn er minimaal 6 speelsters beschikbaar om voldoende speelsters te krijgen mag een team samengevoegd worden.

Elk team mag 1x per weekend een trainingsblok van 1 uur en 15 minuten reserveren.

De trainer communiceert met het team op welke dag en op welk tijdstip er getraind gaat worden.

We vertrouwen erop dat ieder team een kans krijgt om een trainingsblok te reserveren, mocht een team de ene zaterdag niet kunnen trainen omdat de zaal vol is, dan heeft dit team voorrang op de volgende zaterdag.

Vanaf 11.30 uur kan er opgebouwd worden zodat de training ook echt om 11.45 uur kan beginnen. De teams die tot 16.45 uur trainen zijn verantwoordelijk voor het opruimen van het net en het afsluiten van de zaal.

Kom in sportkleding naar de sporthal! Er wordt niet gedoucht! Na afloop van de training dien je thuis te douchen. Om 17.00 uur moet de sporthal gesloten zijn!

Op dit moment hebben we alleen op zaterdag mogelijkheden tot zaalhuur. Mochten we nog meer mogelijkheden kunnen creëren dan zullen we dit aanpassen.

Op deze manier kunnen de teams die graag willen trainen toch nog volleyballen binnen de huidige maatregelen. Een ieder moet vrij zijn om zijn of haar eigen keuzes te maken om wel of niet te volleyballen, we vragen van een ieder om de richtlijnen van het RIVM te volgen.

Mochten er vragen zijn dan horen wij dat graag!

Technische Commissie vvHavoc