Kennedymars 2019!

De voorbereidingen voor de Kennedymars zijn in volle gang! Vandaag en morgen start het evenement vanaf sporthal de Bouwmeester met vanavond om 22.00 uur het startschot voor de
Kennedymars 80km, de nachtmarathon 42km en de halve nachtmarathon 21km.
Om 19.00 uur start de mini avond Kennedymars van 10 kilometer. Ook op zaterdagochtend kan men starten op verschillende afstanden.
Volleybal Vereniging Havoc verzorgt samen met haar vrijwilligers de catering. De kantine is vanaf vrijdagmiddag 17.00 uur geopend, de hele nacht door tot uiterlijk de finishtijd van 18.00 uur zaterdagmiddag. Ook in de sporthal kunnen de lopers een welverdiend drankje nuttigen.

Namens Volleybal Vereniging Havoc wensen we alle lopers heel veel succes en plezier!

De voorinschrijving is gesloten maar aan het startbureau is inschrijven mogelijk voor de verschillende afstanden op vrijdag 20 september en zaterdag 21 september. Het start- en inschrijfbureau is geopend vanaf 18.00 uur vanavond in de sporthal. Meer informatie over de Kennedymars en de verschillende afstanden is te vinden op de website van de Kennedymars 2019.

Vertrek-, start- en rustpost in sporthal de Bouwmeester!
Start om 22.00 uur!
Opbouw van de Kennedymars in de sporthal!
De boog staat!
Verse broodjes!
Leggen van de beschermvloer!