Goeie start van het beachvolleybal toernooi

Donderdagavond 13 juli Pancratiuskerk klokslag 17.00 uur zijn we met het Beachvolleybal toernooi begonnen!
Ondanks het slechte weer dat voorspeld was, is het de hele avond droog gebleven en scheen zowaar de zon! Bij de dames top is het toernooi gewonnen door de dames van Languit! Bij de heren zijn het de mannen van de comeback opa geworden. Evenals voorgaande jaren, wordt het complete inschrijfgeld van de topteams uitgekeerd in drie prijzen (1e, 2e en 3e).
De eerste foto’s zijn al te vinden Foto’s beachvolleybal 2017 Er volgen er in de loop van het weekend natuurlijk nog veel meer!

Vanmiddag om 12.00 uur gaan we beginnen met jeugdtoernooi!
Dit belooft weer een fanatieke maar gezellige middag te worden!
Vanavond om 17.00 uur starten we met het welbekende recreatie toernooi! Tijdens het recreatie toernooi worden er weer vele kleine prijzen uitgereikt die in de wedstrijden verdiend kunnen worden. De plaatselijke ondernemers hebben weer gezorgd voor de aanlevering van de nodige verrassingen!
Tot vanmiddag of vanavond op de markt in Haaksbergen!
Groeten van de beachvolleycommissie van Volleybalvereniging Havoc

De zandbak ligt er voor vandaag al weer netjes bij!

Ook stond er vanmorgen (vrijdag 14 juli 2017) een mooi artikel van Andre Scheffers in de Tubantia.