Doe mee aan de Rabobank Clubkas Campagne en stem op Havoc!

Beste Havoc-ers,

Ook dit jaar doet de Beachvolleybalcommissie namens vvHAVOC mee aan de Rabobank Clubkascampagne.
We staan daarbij vermeld onder de naam Beachvolleybal – Volleybalvereniging Havoc.
Vanaf 19 maart 2019 worden leden van de Rabobank Enschede Haaksbergen uitgenodigd om een stem uit te brengen op 1 van de vele clubs en verenigingen die deelnemen.
Het principe is simpel: des te meer stemmen, des te meer geld voor de vereniging.

Ben je lid van Rabobank Enschede-Haaksbergen? Breng dan je stem uit op onze vereniging.
Van 19 maart tot en met 7 april kun je je stem uitbrengen op Beachvolleybal – Volleybalvereniging Havoc.

Door een fout in het systeem van de Rabobank, zijn helaas een aantal verenigingen ingedeeld op een verkeerde woonplaats. Beachvolleybal Volleybalvereniging Havoc is ingedeeld onder Boekelo. Dit wordt zsm hersteld door de Rabobank. Je kunt 19 en 20 maart zoeken op Beachvolleybal en je stemmen uitbrengen. Zodra de fout is hersteld, zullen we dit melden. Succes!

Ga naar de website Rabobank Clubkas Campagne en stem!

Help Havoc aan een mooi sponsorbedrag waarmee we weer mooie dingen kunnen doen voor de club en onze leden!

Alvast bedankt!
Clubkas beachvolleybal 2019