Genomineerd voor Jeugdsportploeg van het jaar 2017: Jongens A HaDyBo

Het verheugt de Gemeente om aan Havoc te kunnen mededelen dat het jongens A team van HADYBO is genomineerd voor de categorie jeugdsportploeg van het jaar 2017! Dit vanwege het behaalde kampioenschap in 2017. Andere genomineerden zijn een jongensteam van tafeltennisvereniging Hatac en JO19 van de Bon Boys. Omdat niet voor iedereen bekend is wat het sportgala inhoudt: ieder jaar organiseert de gemeente Haaksbergen het sportgala waar de beste sportprestaties van het afgelopen jaar in de schijnwerpers worden gezet. Er zijn de volgende categorieën: sportman, sportvrouw, sporttalent, sportploeg en jeugdsportploeg. Per categorie nomineert de jury drie kandidaten. Op de avond zelf wordt bekend gemaakt wie zich de winnaar van 2017 mag noemen.
Het sportgala vindt plaats op vrijdag 16 februari 2018 in theater de Kappen.
De ontvangst is vanaf 19.00 uur. Het sportgala begint om 19.30 uur.

Jongens A HaDyBo is een samenwerkingsverband tussen de verenigingen Havoc Haaksbergen, Dynamo Neede en Boemerang Eibergen. De jongens zijn in april 2017 kampioen geworden. Het team bestaat uit: Tom Dijkhuis, Thijmen Giesen, Sem Heijdeman, Jordi Heinen, Luuk Krikke (aanvoerder), Wouter Krooshof, Dennis Krooshof en Twan Stoer. Trainer/coach: Kahled Alaswad