Dames Recreanten 4 kampioen!!!

Woensdagavond 11 april zijn de dames recreanten 4 kampioen geworden! Het was nog spannend tot de laatste 2 wedstrijden. Met 3 punten achter op koploper Twente Sparta speelden DR4 om 20.40 uur in sporthal de Bouwmeester de wedstrijd tegen TVO. Dit werd een gelijk spel. Daardoor 1 punt achterstand op de koploper. Dus tegen de Polstars om 21.20 uur moesten de dames minimaal gelijk spelen maar….. de wedstrijd werd gewonnen met 28-20 en 29-24. Hierdoor zijn de dames welverdiend kampioen geworden! Het team bestaat uit: Joke Dreierink, Erna Dreierink, Saha Hamzic, Stella Küthe, Marion Leferink, Sylvia Luttikholt, Ursula Peters, Angela van Sark, Patricia in ’t Veld en Judith Wielens. Trainer/coach: Jan van der Kuit en Benno te Lintelo.
Van harte gefeliciteerd met het behaalde kampioenschap!