Mini van de week wijst heren 1 de weg

Afgelopen zaterdag speelde Havoc H1 tegen de mannen van SVH uit Hellendoorn. Marije Smeeman was dit keer onze mini van de week. Daarbij had ze een belangrijke les voor het team: vooral door blijven gaan!
Bij de 1e opslag van de wedstrijd door de mini; ontstond een spannende ralley: na 5 keer wist SVH de bal nog niet op de grond te krijgen! Goed gedaan Marije 👍🏻

Havoc begint slecht aan de wedstrijd en liet het in de 1e set met name in de passing afweten. In de 2e set werd dat rechtgezet en op het beslissende moment werd er doorgedrukt tot 25-23. Helaas moest 3e set weer aan SVH gelaten worden. Met de les ‘vooral doorgaan’ in de oren, gingen de 4e en 5e set met 27-25 en 15-13 naar de thuisploeg en won Havoc van de nr. 3 in deze competitie.
Na afloop van werd de Man of the Match bokaal uitgereikt aan Henri.
Marije, super dat je onze mini wilde zijn. We vonden het fijn dat je er was!