26-27-28 augustus 2022 Jeugdkamp

Eind augustus gaan wij weer op jeugdkamp naar Beusink in Lievelde! Na een jaar van afwezigheid, hebben we er extra veel zin in. We zijn dan ook al volop bezig met de voorbereidingen.

De kosten van dit totale weekend zijn €50 en geldt alleen voor Havoc jeugdleden. Bij aanmelden kan dit bedrag worden overgemaakt naar NL 36 RABO 0324 2901 95 ten name van Volleybalvereniging
Havoc en onder vermelding van “Jeugdkamp Naam jeugdlid”. Pas na binnenkomst van het bedrag is de aanmelding volledig.

Elk jaar hebben wij ook een thema gekoppeld aan ons jeugdkamp. Dit jaar is dat “onder water”! Alles wat met de onderwaterwereld te maken heeft, komt voorbij!
Opgeven voor het leukste weekend van het jaar kan tot en met 30 april door een mail te sturen naar jeugdkamp@vvhavoc.nl.
Vermeld hierbij de volgende gegevens:
▪ Voor- en achternaam jeugdlid
▪ Telefoonnummer(s) van ouders/verzorgers
▪ Eventuele allergieën, dieetwensen of andere bijzonderheden

We zien jullie hopelijk allemaal eind augustus. Dan kunnen we er met elkaar weer een onvergetelijk
kamp van maken!!
Groeten,