Open Weekend 10, 11 en 12 september

Het is bijna zover, op 10, 11 en 12 september vindt het Open Weekend plaats. Tijdens dit weekend kunnen de teams van Havoc zich voorbereiden op het nieuwe seizoen door het spelen van verschillende oefenwedstrijden.

Wij zijn blij dat we weer mogen volleyballen en dat er weer wedstrijden gespeeld mogen worden. Daarentegen moeten we ons nog steeds houden aan de geldende Corona-regels. We hebben dan ook de nodige maatregelen getroffen om ervoor te zorgen dat het Open Weekend door kan gaan. Wij als organisatie hebben uiteraard ontzettend veel zin in om het nieuwe seizoen tijdens dit weekend met jullie te openen!

Tijdens het weekend dient iedereen zich te houden aan het Protocol oefenwedstrijden tijdens Open Weekend. Daarnaast lopen er het hele weekend begeleiders en organisatie in de zaal rond. Zij geven aan welk team wanneer het veld mag betreden, mogen douchen en in en rondom de kantine mogen. Het is belangrijk dat iedereen deze aanwijzingen opvolgt om zo een veilig weekend met elkaar te kunnen hebben.

De planning van het weekend ziet er als volgt uit:

Vrijdag 10 september:
Op de vrijdag start om 17.00 de clinic van Dames 1 voor de CMV. Deze duurt tot 18.15 en aansluitend gaan we met z’n allen een patatje eten.

Zaterdag 11 september:
Op zaterdag vinden er vanaf 09.30 uur verschillende oefenwedstrijden plaats.

Bekijk de planning voor de oefenwedstrijden hier:

Zaterdagavond:
Voor diegenen die het gezellig vinden om een drankje te komen doen zijn van harte welkom in de kantine vanaf 20.00 uur!

Zondag 12 september:
Op zondag vinden er weer verschillende oefenwedstrijd plaats. Deze wedstrijden beginnen om 10:00 uur:

Maandag 13 september
Na afloop van de heren- en dames recreanten trainingen zijn er voor de teams warme en koude hapjes in de kantine.

Verkoop inspeelshirts en vesten
Ook dit jaar kun je weer een inspeelshirt en/of vest bestellen. Dit kun je bestellen bij de entree van Sporthal de Bouwmeester. Inspeelshirts zijn er in 16 verschillende kleuren met op de voorzijde het Havoc logo en achterzijde bedrukt met Havoc (€ 14,50 per stuk). Daarnaast kun je ook een donkerblauw vest met dezelfde bedrukking bestellen € 35,00 per stuk.Vrijdag: 16.00 – 19.30 uur. Zaterdag: 10.00 – 19.00 uur. Zondag: 10.00 – 17.00 uur. Maandag: 18.30 – 20.45 uur.

Publiek
Er is publiek toegestaan tijdens het Open Weekend mits iedereen een vaste zitplaats heeft en op anderhalve meter van elkaar zit. Dit wordt op de tribune aangegeven met een groene sticker. Er zijn geen staplekken. De organisatie bepaalt wanneer de tribunes vol zijn. Zodra dit het geval is kan er niemand meer binnen worden gelaten.

We hebben er zin in en wensen iedereen veel spelplezier tijdens het Open Weekend!