Afscheid Gerrit Mekkelholt

In het seizoen 2019-2020 gaf Gerrit aan bezig te zijn met zijn afscheidstournee langs de Twentse Sporthallen. Helaas zorgde Corona er medio maart voor dat de competitie voortijdig werd beëindigd. Gerrit had dus zonder het beseffen zijn laatste wedstrijd gespeeld. Tijdens het Open Weekend afgelopen september, trok Gerrit nog één keer het wedstrijdtenue aan voor een oefenwedstrijd tegen Isivol. Nog één keer met alle teamgenoten tussen de lijnen en laten zien wat je allemaal in huis hebt.

Op een trainingsavond werd onlangs het wedstrijdtenue omgeruild voor een toepasselijk shirt dat speciaal voor Gerrit in Miami werd gedrukt. Daarbij een waarschuwing aan iedereen om vooral niet in zijn altijd vriendelijke glimlach te trappen: Never Underestimate An Old Man With A Volleybal!

Bedankt Gerrit voor al die mooie volleybaljaren!

Havoc Heren 1