Update Open Weekend 2016

16 & 17 september!

Het is al weer een tijdje geleden dat de eerste mail over het open weekend is verstuurd. Ondertussen hebben wij als organisatie niet stil gezeten en is er veel gedaan om er een geslaagd weekend van te maken.

De clinic voor de mini’s is op vrijdag 16 september van 16:00-18:00

Na afloop krijgen de mini’s wat te eten aangeboden zodat ze daarna met volle energie mee kunnen doen aan de bonte avond.
Opgeven voor deze bonte avond? Stuur een mailtje naar openweekend@vvhavoc.nl.

Tijdens de wedstrijddag op zaterdag krijgen alle leden welke meedoen aan de wedstrijden een bonnetje om wat te eten te halen in de kantine.

Tijdens het open weekend willen we ook de mini’s van de week weer bekend gaan maken. Alle mini’s krijgen tijdens de training een blad waarop ze iets moois kunnen maken en kunnen aangeven waarom ze mini van de week willen worden. Dit blad wordt door de trainers uitgereikt en kan worden ingeleverd tijdens het open weekend bij Anne of Anouk.

Op vrijdag (mini’s) en zaterdag (ABC jeugd, recreanten, senioren) worden ook weer de teamfoto’s gemaakt. Zorg dus dat je allemaal aanwezig bent, zodat alle teams compleet op de website kunnen worden vermeld.

Verder willen we jullie attent maken op de bonte avond.

De bonte avond voor de mini’s en de B en C jeugd vind plaats op vrijdag 16 september

• De bonte avond start rond 19:00 en duurt tot ongeveer 21:00
  • Zouden jullie je allemaal zo snel mogelijk willen opgeven via openweekend@vvhavoc.nl zodat we er met z’n alleen een leuke avond van kunnen maken met veel acts.
  • Alle ouders van de mini’s en de B en C jeugd zijn natuurlijk welkom om de acts te bewonderen

De bonte avond voor de senioren en de A jeugd vind plaats op zaterdag 17 september

• De bonte avond start rond 20:00
  • Zouden jullie je als team/commissie of in alle mogelijke variaties zo snel mogelijk willen opgeven via openweekend@vvhavoc.nl, we rekenen op jullie deelname!

Opgave voor de bonte avond vind plaats voor woensdag 14 september!

Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in en hopen er net als vorig jaar een geslaagd weekend van te kunnen maken!

Mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag, je kunt ons bereiken via openweekend@vvhavoc.nl