Volleybal gaat door, zonder publiek maar met live stream!

We zijn al enige tijd bezig om te bekijken of het livestreamen van wedstrijden mogelijk is. En dit is mogelijk!! Vanaf zaterdag 3 oktober zullen we in elke speelronde 1 wedstrijd live gaan uitzenden via You Tube.

Ga naar You Tube: vul in het zoekscherm Havoc Haaksbergen en je ziet bijna bovenaan “live stream” verschijnen. Door hier op te klikken ben je live bij de wedstrijd.
Hieronder vinden jullie het schema dat we hebben opgesteld voor 3 oktober.
12.00 uur: Havoc MB1 – Seesing Flex / Longa ’59 MB 1 (in de mail stond per abuis Apollo vermeld)
14.15 uur: Havoc Dames 3 – TiMaX/Devoko Dames 5

Het schema dat we hebben opgesteld voor de 1e helft van het seizoen volgt zsm zodat alle teams een aantal keer live te volgen is.
We hebben uiteraard al getest en de sporters zijn niet direct in beeld. De camera wordt zodanig opgesteld dat je de wedstrijd in z’n geheel kan volgen.
Omdat er ook geen publiek in de Els mag komen moet het livestreamen daar nog getest worden. Info volgt zsm.
Er is geen mogelijkheid om commentaar te geven. Wel zal het geluid hoorbaar zijn. Ook staat links boven in beeld de stand. Na de wedstrijd worden de beelden direct gewist van You Tube.

Natuurlijk zou het geweldig zijn om live in de sporthal aanwezig te zijn bij de wedstrijd maar dat is vooralsnog niet mogelijk.
We hopen dat jullie deze inzet van het livestreamen kunnen waarderen zodat je toch de wedstrijd kan zien van je kind, kleinkind, broer, zus, vriendin..

Sportieve groeten,
Het live stream team (onderdeel van het Corona team)
Gerwin, Milou en Lynn

Op de website van de Nevobo staat een artikel Volleybal gaat door, maar zonder publiek dat we iedereen onder de aandacht willen brengen. Dit naar aanleiding van de persconferentie van het kabinet 28-9-2020. Volleybal Vereniging Havoc had reeds geen publiek ingevoerd vanwege de beperkte ruimte op de tribune. Dit zal ook na 20 oktober voor wat betreft de Bouwmeester niet veranderen. De kantine is vooralsnog gesloten t/m 20 oktober 18.00 uur. Dit op advies van de overheid (28-9-2020 bekend gemaakt).