Open weekend 2016

Er wordt nu nog hard gewerkt in de zaal, maar het nieuwe seizoen staat alweer bijna voor de deur. Ook dit seizoen gaan we weer goed beginnen met het Open Weekend. Het Open Weekend vindt plaats op vrijdag 16 en zaterdag 17 september. Tijdens dit weekend wordt er natuurlijk veel gevolleybald maar wordt er ook feest gevierd. Bekijk de planning hieronder zodat je precies kunt zien wat er allemaal te doen is.

Denk verder vooral goed na, met je team, over een leuke act voor op de bonte avond, zodat we hier twee leuke avonden van kunnen maken!

Fijne vakantie nog en tot bij het Open Weekend 2016

De planning is voorlopig als volgt:

vrijdag 16 september:

16:00-18:00: clinic mini’s door heren 1 en dames 1

19:00-21:00: bonte avond mini’s en B en C jeugd

zaterdag 17 september:

09:00-12:00: toernooi jeugdteams

12:00-18:00: wedstrijden seniorenteams en recreanten

20:00-00:00: bonte avond senioren en A jeugd

Tijdens de clinic voor de mini’s, het toernooi voor de jeugdteams en de wedstrijden voor de senioren teams en recreanten worden er meteen teamfoto’s gemaakt voor de nieuwe website. Zorg dus dat je hier allemaal bij aanwezig bent zodat alle teams compleet op de website staan.

Zodra er verdere informatie over de indeling van het weekend bekend is delen we dat met jullie.

Mochten er intussen nog vragen zijn dan kunnen jullie contact opnemen met de organisatie.

Wij hebben er weer zin in, en we hopen jullie allemaal te zien op 16 en 17 september zodat we het seizoen op een geweldige manier kunnen openen!