Finaledag Jeugd Volleyfestival!

Donderdagavond 4 juli zijn de finales bij het Jeugd Volleyfestival gespeeld. De afgelopen 3 weken maakten de teams er een geweldige happening van en hebben ze vooral veel lol gemaakt maar ook prachtige rally’s gespeeld! Dit is allemaal te zien in het fotoalbum. De teams bestaan uit jeugdleden van Havoc, vriendinnengroepen van school en andere sportverenigingen uit Haaksbergen.
Samen volleyballen en plezier maken staat voorop!
Na afloop van de wedstrijden werden de teams in de kantine opgewacht door de kantine vrijwilligers met ranja en een lekkernij erbij om samen nog even na te kletsen. De teams die dit jaar mee doen zijn:
Milkshakes
VV punt op het bord
Volleybalchikkies
MC6 is the best
Smash Girls
Kiek’n wat ’t wot
GoGirls
Om 18.00 uur werden de eerste finales gespeeld en aansluitend om 18.35 uur de finale. De tribunes zaten vol! Vrienden/vriendinnen en familie waren er om te kijken naar de kleurrijke teams en de spannende wedstrijden die op het programma stonden! De winnaars van het Jeugdvolleyfestival 2019 is geworden het team: Kiek’n wat ’t wot!

Aansluitend begint om 19.15 uur het Volleyfestival waarbij iedereen natuurlijk van harte welkom is om je buurtteam, vriendenteam of bedrijfsteam aan te moedigen!