Vrijdag 14 juli beachen op de markt in Haaksbergen

Vrijdagmiddag begon om 12.00 uur het jeugdtoernooi. Er werd door alle teams uiterst fanatiek gespeeld. Er zijn prachtige rally’s gespeeld en de spanning was af en toe om te snijden! Alle teams gingen echt tot het uiterste. Rollen en duiken in het zand, af en toe echt door het stof gaan om toch nog de bal te pakken en vervolgens de rally winnen! Dat zijn toch de mooiste punten die je samen kunt maken.
Om 17.00 uur begon het recreatietoernooi. Bij elke wedstrijd kon door een ludieke actie (bedacht door de organisatie) een prachtige prijs worden gewonnen die beschikbaar was gesteld door de Haaksbergse ondernemers. Zoals je op verschillende foto’s kunt zien werd hier zeer enthousiast aan deelgenomen. Ook bij dit toernooi stond gezelligheid voorop maar het fanatisme was bij iedereen zeer zeker aanwezig. Zaterdag 15 juli sluiten we ons 3-daags toernooi af met wederom het recreatie toernooi. Ook hier zullen weer 32 teams aan mee doen. Rond de klok van 15.00 uur gaan we beginnen met de eerste kruisfinales waarna om 16.10 uur gestreden gaat worden om de 1e t/m de 4e plek. Daarna zal de prijsuitreiking van het zaterdag toernooi plaats vinden.
Na een korte pauze wordt om 16.30 uur gestreden om de beker met de grote oren! De nr 1 van zaterdag speelt tegen de nr 2 van de vrijdag en de nr 2 van zaterdag tegen de nr 1 van vrijdag.
Uit deze halve finales wordt vervolgens gestreden om de winnaar van het weekend dus het team dat naar huis gaat met niet alleen de eer maar ook de beker met de grote oren!

We zien jullie allemaal graag op de markt voor alweer de laatste toernooidag van het Beachvolleybal Haaksbergen!

Groeten van de beachvolleybal commissie van volleybal vereniging Havoc
Bekijk alle foto’s tot nu toe op Beachvolleybal 2017