Uitslagen Jeugdvolleyfestival 2017

Donderdagavond 6 juli zijn in een warme sporthal de Bouwmeester, de finales bij het Jeugdvolleyfestival afgewerkt. Er werd gestreden tot de laatste seconde! Om 18.00 uur werd gespeeld om de 3e tot en met de 6e plek. En om 18.35 uur werd de finale gespeeld tussen de Donuts en de Boys. De wedstrijd ging gelijk op maar uiteindelijk waren het toch de Donuts die met de hoofdprijs naar huis gingen. Na afloop vond in de kantine de prijsuitreiking plaats. Fleur en Bente hebben de Donuts een ijsbon overhandigd van IJssalon Wilderink. Na afloop was er uiteraard voor iedereen ranja met als verrassing een lekker ijsje voor alle deelnemende teams. Uitslag Jeugdvolleyfestival: 1. de Donuts 2. De Boys 3. Chikiess 4. Moedwil 5. de Girls 6. Crazy Girls.
Wat toch ook nog even vermeld moet worden; het team van de Crazy Girls met Thais, Veerle, Isa, Anne, Denise, Linde en Monique zijn ook 1e geworden!! (van onderen welteverstaan;-). Dit moest nog even van de meiden vermeld worden op de website en fb. Ondanks dat ze laatste zijn geworden hebben ze een heel leuk en gezellig toernooi gehad wat goed door Bente en Fleur georganiseerd was. Ook dat er ranja na elke wedstrijd was met telkens iets anders lekkers, vonden ze ook leuk!!
Voor meer foto’s ga naar Foto album Havoc/Jeugdvolleyfestival