Medailles voor MC4!!!

Het is al weer even geleden maar 17 december 2016 was MC4 kampioen geworden in hun klasse. Omdat het zo spannend was tussen Havoc en Rivo Rijssen, konden de meiden op die dag nog niet hun welverdiende medaille van de Nevobo dragen. Afgelopen week kregen ze uit handen van de coordinatoren Harriet en Ilonka de medaille overhandigd. Zoals je kunt zien op de foto’s zijn de meiden er onzettend blij mee. Ze hebben er samen hard voor gewerkt en het resultaat mag er zijn! Nogmaals van harte gefeliciteerd meiden!!

Afgelopen zaterdag 17 december 2016 zijn de meiden van MC4 kampioen geworden! Hulde aan het team dat bestaat uit Laura Bemthuis, Anouk Oude Tanke, Esmée Grijssen, Roxy Koenderink, Tessa van Renselaar, Lieke Lammers, Meike Aldenkamp, Manouk Barink, Kelly Overgoor en Sterre Orriens. Hun trainsters zijn Kirsten Lentink en Susan Nijhof! Ze moesten afgelopen zaterdag naar Mariaparochie om aan te treden tegen de Krekkers MC5. Met maar liefst 4-0 is er door Havoc gewonnen! Ze hebben dit seizoen van de 8 wedstrijden er maar 1 verloren met 3-2, ze hebben er 2 gewonnen met 3-1 en de overige 5 wedstrijden allemaal gewonnen met maar liefst 4-0! Meiden, ontzettend goed gedaan en door al dit harde werken zijn jullie kampioen geworden! Van harte gefeliciteerd!
Kampioen c4 Uitreiking Uiten Echte uitreiking