Lidmaatschap opzeggen

Wil jij je lidmaatschap opzeggen? Het Havoc volleybalseizoen loopt van 1 juni tot en met 31 mei.

Bij het opzeggen bij Volleybalvereniging Havoc moet annuleren van het lidmaatschap vóór 1 mei ingediend zijn. Zowel betaling van het HAVOC lidmaatschap als ook het NeVoBo lidmaatschap wordt dan stopgezet.

• Opzeggen op of na 1 mei betekent betaling van de 3 termijnen HAVOC contributie voor het volgende seizoen. Dit mag in 3 termijnen of ineens.
  • Opzeggen op of na 1 juni betekent betaling van de volledige HAVOC contributie voor het volgende seizoen. Dit mag in 6 termijnen of ineens.

Als je je afmeldt tijdens het lopende competitie seizoen, ben je verplicht om de gehele contributie te blijven betalen.
Je kunt je opzegging doorgeven door een mail te sturen naar ledenadministratie@vvhavoc.nl.

Vergeet niet je naam en geboortedatum te vermelden.