Lijkt volleybal je een leuke sport en wil je weten of het bij je past?
Kom dan gezellig een keertje langs om te kijken of mee te trainen.
Je kan je op ieder gewenst moment aanmelden en starten met trainen.

Aanmelden of meer info? Contact ons eerst via info@vvhavoc.nl. Vermeld je leeftijd in de mail.
We zullen dan contact zoeken met de coördinator die je kan vertellen wanneer er getraind wordt. En dat hoor je dan terug.

Vanaf ongeveer 6 jaar kun je meedoen met de jongste jeugd.
Je mag 4 keer meetrainen om te kijken of je volleybal een leuke sport vindt.
Daarna moet je beslissen of je wilt blijven of toch voor iets anders kiest. Aan het begin van het seizoen in september worden de teams ingedeeld. Als je dus later instroomt kan het voorkomen dat de teams al compleet zijn. Het kan dus zo zijn dat je na je proefperiode niet direct mee kunt doen met de competitie. Maar in december gaan we de teams opnieuw indelen en je kunt vanaf dan competitie spelen.
Als je lid wil worden kun je je aanmelden via het aanmeldformulier of bij het kopje “lid worden”, vind je het aanmeldformulier. Deze kun je vervolgens naar de ledenadministratie sturen; ledenadministratie@vvhavoc.nl.

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur
Het Jeugdfonds Sport & Cultuur betaalt de contributie/het lesgeld voor kinderen en jongeren uit gezinnen waar te weinig geld is voor sport, muziekles, dans, theater, zwemmen of een andere sportieve of creatieve les. Ouders kunnen zelf geen aanvraag doen. Aanvragen voor een bijdrage worden gedaan door een intermediair: bijvoorbeeld een leerkracht, buurt sportcoach, sociaal wijkteam of schuldhulpverlener. ga naar website Jeugdfonds Sport & Cultuur voor meer informatie.

We wensen je veel volleybalplezier!

Er wordt door de jeugd en senioren twee keer per week getraind.
Per seizoen heb je vaste trainingstijden en dagen.
Recreanten trainen 1 keer per week.
Daarnaast kun je kiezen om competitie te spelen. De jeugd en de senioren spelen de wedstrijden overwegend in de weekenden en de recreanten competitie wordt doordeweeks gespeeld.