Winst voor dames 1 tegen Elite Dynamo dames 1!

Donderdagavond 25 oktober klonk het eerste fluitsignaal om 20.30 in onze eigen sporthal de Bouwmeester. We konden starten met wedstrijd tegen Elite Dynamo dames 1. De dames uit Neede waren bekenden voor ons die we al een aantal jaar tegenkomen in de competitie. We wisten dus wat ons te wachten stond en we gingen dan ook weer vol voor de winst.

De eerste set hadden we moeite om grip te krijgen op ons eigen spel. Dynamo begon zeer sterk en we hadden moeite om de korte prik ballen eruit te halen en om ons eigen spel te spelen. We bleven vechten in de eerste set maar kregen nog geen grip op de set en verloren deze set helaas met 16-25.

Door naar de tweede set, vergeten en opnieuw beginnen. We speelden zeker een stuk sterker dan de eerste set en wisten ons eigen spelletje weer terug te pakken. We maakten meer punten en bleven vechten waardoor de winst dit keer naar ons ging. We wonnen de tweede set met 25-21.

Nu moesten we doorzetten en zorgen dat we ook de laatste sets wisten te winnen. In de beginfase van de 3e set kwamen we al snel weer op een achterstand van 3-10 maar door vechtlust en teamwork wisten er weer bovenop te komen en sleepten ook deze set binnen met 25-21 Daarna door de naar de 4e en voor ons hopelijk laatste set. Deze set verliep erg gemakkelijk en wonnen we snel met 25-18. Door de laatste set te pakken wisten we de wedstrijd te winnen met 3-1!!

We hebben weer een aantal mooie punten gepakt in de competitie. In een overvolle sporthal hebben we weer gestreden en goed teamwork geleverd. Publiek wederom bedankt voor jullie support en grote aanwezigheid!

Onze volgende wedstrijd spelen we op zaterdag 3 november in Aalten tegen BOVO dames 2.

Graag  tot ziens bij een van onze volgende wedstrijden!

Groetjes dames 1