Wedstrijdverslag Pallegarste D2 – Havoc D3

Pallegarste D2 – Havoc D3. De nummer 12 tegen de nummer 1. Wat gaat dat brengen een BEERZERVELD…? Afgelopen vrijdag 9 maart om 19.00 uur was het game time!
Havoc begon met een goeie warming up! In de eerste set ondervonden we nog wat hinder van het lage plafond, maar na 15 punten waren we niet meer te stoppen. De set werd gewonnen met een 25-15. Set 2 was wat rommelig, dit kwam onder andere door het chaotische spel van Pallergarste. Toch haalde Havoc deze set binnen(25-22).
In de 3e set begonnen we met goede serve series. De tegenstander kon dit echter niet aan. De set werd binnen gehaald met een eindstand van 25-9.
Tijd voor set 4, Havoc was stiekem de overwinning al aan het vieren. Er was veel plezier en lawaai in het veld. Er kwam zelfs nog een heks voorbij vliegen( HA HA HA). Na wat onnodige foutjes werd ook de 4e set gewonnen.

Havoc staat nu 1e met 67 punten. De nummer 2, Vrivo heeft 59 punten.
Volgende week zaterdag, 17 maart om 11.45 uur nemen wij het op tegen de NR 2 oftewel Vrivo! Als wij deze wedstrijd winnen is het kampioenschap binnen handbereik! Kom jij ons ook aanmoedigen? Tot dan!!

Auteurs: Maud Spoolder, Dagmar Swerink, Danique Vaanhold en Aniek Wilderink