Wedstrijdverslag | Twente MC1 – Havoc MC2

Wedstrijdverslag zaterdag 21-01-2017 Twente MC1 – Havoc MC2
Omdat Anne Baumeister zelf moest spelen heeft Jan Stuit ons gecoached. We moesten hier wel even aan wennen maar het ging heel goed.
1e set: Danique begon deze set aan de kant. Vanaf het begin liep het bij iedereen niet lekker. We stonden ook snel achter. Eigenlijk gingen de opslagen goed. We hebben deze set verloren met 25-18.
2e set: Anne begon deze set aan de kant. Ook deze set begonnen we slecht waardoor we achter kwamen te staan. Maar we zijn behoorlijk teruggekomen doordat het spel beter ging. We gingen meer voor de bal. De set is verloren met 25-20. Een stijgende lijn.
3e set: Merle begon de set aan de kant. Vanaf het begin liep het goed. Mooie en lange rally’s. Deze set hebben we dan ook net verloren met 25-23.
4e set: Thaïs begon de set aan de kant. Deze set liep helemaal niet. Merle is tijdens de set gewisseld met Thaïs voor de pass. Ze is ook weer terug gewisseld.
Deze set hebben we dan ook dik verloren met 25-12.
Het is jammer dat we hebben verloren omdat we veel beter kunnen spelen.
De volgende wedstrijd is thuis op zaterdag 28 januari om 13.45 uur tegen Tornado Geesteren.
Dit wedstrijdverslag is geschreven door Anne Tjoonk. Anne bedankt voor je verslag! Als je naar de standen kijkt zal het een spannende wedstrijd worden. Heel veel succes en plezier zaterdag tegen Tornado.