Wedstrijdverslag | Laatste competitiewedstrijd dames 2

Laatste competitiewedstrijd dames 2. Vrijdag 21 april stond om 19:00 uur Flevoll dames 3 op het programma. Echter beginnen we dit verslag met groot nieuws. Jinnay (al het hele seizoen geblesseerd) stelde voor om donderdag op de training trappetjes en buikspieren te gaan doen, want dan mocht zij ook mee doen van de fysiotherapeut. We waren allemaal verbaast dat Jinnay dat voorstelde en Marco dacht zelfs dat Jinnay een grapje maakte, maar dat deed ze niet. We begonnen voor het eerst dit seizoen met Jinnay de training. Heeeeuuuuj en nu verder aansterken, he Jinnay.

Aan de voorbereiding heeft het voor deze wedstrijd niet gelegen. Al hoewel velen de heenweg aan het gapen waren en het rest van het team aanstak in de zaal. Maar toch beginnen we met de warming up en de wedstrijd. Marco gaf aan iedereen speelt vandaag, want het is de laatste competitiewedstrijd. Over de wedstrijd hoeven we eigenlijk niet zoveel kwijt. Het was geen hoogst staand niveau, maar gelukkig wel 4-0 gewonnen. De setstanden waren 18-25, 13-25, 20-25 en 23-25 in het voordeel van ons. We konden nu zeggen dat we 8 wedstrijden op rij met 4-0 hadden gewonnen, heeeuuuj.

In de latere uurtjes kwam Marco met een conclusie van dit seizoen en deze willen wij graag met jullie delen:
Vanavond onze 14e 4-0 overwinning behaald dit seizoen! Daarnaast 3 keer met 3-1 en 1 keer met 3-2 gewonnen. Helaas 2 keer van de kampioen verloren met 3-1 en 2 keer met 3-2 verloren, 1 keer van de nr. 3 en 1 keer van de nr. 4. In totaal betekend dat 18 wedstrijden gewonnen en maar 4 verloren. Thuis maar 1 keer verloren en dat was in de Els, dus er heerst een dilemma nooit meer in de Els spelen of nooit meer zo vroeg spelen. Dat dilemma gaat helaas niet vandaag opgelost worden omdat de meningen er over verdelen en we geen ruzie willen in ons gezellige team. Dit seizoen wel mooi 91 punten gepakt en dat is meer dan 4 punten gemiddeld per wedstrijd. Niet slecht vond Marco. Verder slechts 10 keer minder gescoord dan de kampioen(2194 om 2184 punten). Misschien hadden we van de laatste wedstrijd toch een vijf setter moeten maken. De eindconclusie is dat we een goed seizoen hebben gedraaid en dat we door mogen volleyballen voor het toetje.

6 mei aanstaande moet dames 2 het toetje “de PD wedstrijden in Vriezenveen” spelen. De concurrenten zijn onze buren Buvo dames 1, Harambee dames 2 en Tornado Geesteren MA1. Wij verwachten dat het pittige PD wedstrijden gaan worden, maar wij willen er helemaal voor gaan. Tot het grootste verdriet van de coach van Rosstars dames 3.

Kom ons allen aanmoedigen om 10.00, 11.00 en 12.00 uur in sporthal de Stamper in Vriezenveen. Dan gaan wij extra ons best doen en met hopelijk als beloning, dat wij in de middag nog twee wedstrijden moeten spelen, waarvoor jullie ook van harte zijn uitgenodigd!