Wedstrijdverslag | Havoc MC4 – Vosta MC3

Op zaterdag 19 november 2016 speelde Havoc MC4 in Enschede tegen Vosta MC3. Met nog maar één verloren wedstrijd staat Havoc MC4 op de eerste plaats in de competitie. De eerste set lieten de meiden duidelijk zien waarom zei op de eerste plaats stonden. De set werd overtuigend gewonnen met 9-25 doordat iedereen het de tegenstander lastig maakte met een goede serve en de ballen die toch nog terug kwamen verdedigden. Ook in de tweede set speelden de meiden van Havoc slim en oplettend wat resulteerde in winst van de tweede set met 15-25. Het publiek van Vosta wilde graag onze wissels bepalen omdat wij zo goed stonden te spelen met zijn allen. Toch werd de wedstrijd steeds spannender. De derde set werd gewonnen met 19-25.

Nadat de eerste drie sets waren gewonnen moest natuurlijk ook de laatste set gewonnen worden om daarna heerlijk bitterballen te gaan eten in de kantine van Havoc. De set was ontzettend spannend, terwijl Vosta al 22 punten had stonden er bij ons nog maar 17 punten op de teller. Een foutje van onze kant bracht de teller van hen op 23, maar ondanks de zenuwen wisten de meiden rustig te blijven volleyballen en uiteindelijk toch de vierde set te winnen met 23-25! Met nog 2 wedstrijden te gaan staat Havoc MC4 nog steeds op de eerste plaats met 6 punten meer dan de nummer 2.
De volgende wedstrijd van MC4 is op zaterdag 3 december om 14.30 in sporthal de Bouwmeester, weer tegen Vosta MC3. Alle publiek is van harte welkom!
mc4