Wedstrijdverslag Havoc MB2 – Havoc MB3

Zaterdag 10 maart jl hebben de meiden van Havoc MB2 tegen Havoc MB3 gespeeld. De week er voor hadden ze ook al tegen elkaar gespeeld. Op 3 maart ging de winst naar MB2. De wedstrijd van 10 maart was een spannende! Vanaf het begin ging het gelijk op! De servicedruk aan beide kanten was van hoog niveau. Maar er werd door beide teams uitstekend gepasst. Door de goede passes kon er een goede set up gegeven worden waardoor de aanvallers van beide teams los gingen. Kon er niet worden aangevallen dan werd er tactisch sterk gespeeld! De setstanden waren: 25-22, 23-25, 26-28, 25-22 en 15-7. MB2 won de wedstrijd met 3-2. De coaches Anouk Besteman en Bente Baltink waren de hele wedstrijd druk in de weer met aanwijzingen geven. Bij hun was de spanning van het gezicht af te lezen. Na afloop van de prachtige en spannende wedstrijd hebben beide coaches van de teams, de meiden getrakteerd in de kantine op bitterballen en zo samen de wedstrijd afgesloten.