Wedstrijdverslag Havoc dames 3 – SVH VC dames 3

Yes! Het is 28 oktober, de dag van de waarheid. Havoc dames 3 – SVH VC dames 3. Havoc staat 1e met 19 punten en SVH VC staat 2e met 18 punten.
We beginnen de dag met een goed ontbijt dankzij Bente en Tessa. Tijdens het ontbijt word er al druk gespeculeerd over de tegenstander. Stefan zijn perfect gekookte eitjes maakten het ontbijt helemaal af. Na een goed vullend ontbijt is het tijd voor de wedstrijd.
Havoc is er klaar voor! We beginnen de 1e set meteen sterk. We blijven ons eigen spelletje spelen en komen na een tijdje op voorsprong. SVH VC gaf nog niet op en vocht sterk terug, maar Havoc ging er met de winst vandoor: 25–20. De 1e set is binnen! Op naar set 2… SVH VC kwam in een dip terecht, er volgde een goede serve serie van Denise en Heike. Havoc bleef haar eigen spel spelen en won deze set met 25-10. Bam! Set 2 is ook binnen! Tijd voor set 3. We begonnen onzeker aan de 3e set. SVH VC kreeg de kans om in haar spel te komen en liet dat merken.. maar Havoc dames 3 liet zich niet op de kop zitten en vocht terug en won deze set ook met een ruim verschil: 25-18. Wat?! We spelen tegen de nummer 2 en staan 3-0 voor?! Iedereen dacht hetzelfde: WIJ WILLEN BITTERBALLEN! Die 4e set moest en zou ook voor ons zijn!
De 4e set werd na een klein dipje van Havoc ook ruim gewonnen, 25-15.. Ja het is echt waar wij hebben 4-0 gewonnen van de nummer 2!!
Wij willen onze invalsters Demi, Aniek en Astrid heel erg bedanken voor hun geweldige inzet! Zij deden mee vanwege enkele blessures bij dames 3.