Wedstrijdverslag Dash dames 7 – Havoc dames 5

Zaterdag 29 september gingen wij voor de 2e wedstrijd in de nieuwe competitie naar ’t Jebbink in Vorden. De wedstrijd was gepland om om 13.30 uur te gaan spelen, echter een wedstrijd voor ons liep al dusdanig uit dat wij ca. 1 uur later aan onze wedstrijd konden gaan beginnen. De dames van Dash waren allen vriendinnen die na hun studie weer wilden beginnen met het volleyballen. Ondanks dat zij, naar het zeggen van hun trainer, een lange tijd niet hadden gespeeld waren zij het zeker niet verleerd. De 1e set verliep voor ons wat onzorgvuldig in de service passing en bij het zelf serveren. Hierdoor ging de winst naar Dash DS 7 met de stand 25-16. De 2e set ging bij ons beter lopen. Vooral de service ging voortreffelijk en ook het aanvallen ging beter. Deze set de winst naar Havoc in de stand van 25–27. Het was super spannend en Havoc zette door in de 3e set. Wij eindigden in de stand van 22–25. De 4e set weer super spannend en eindigde in het voordeel van Dash met de stand van 25–23. Dus met een 5e set moesten wij deze wedstrijd beslissen in het voordeel van Havoc. Wij begonnen niet al te goed en stonden snel op achterstand. Maar dan de veerkracht van het team, want bij de stand van 7–8, met de wisseling van veld stonden wij in het voordeel. Heel spannend zoals alle sets, hebben wij toch de winst naar Havoc getrokken met de stand 13–15. Met deze wedstrijd hebben wij weer 3 punten aan onze stand toegevoegd.
De trainer/coach, Dick van Harlingen.