Vrijwilligersprijs Gemeente Haaksbergen

Zaterdagavond 8 december wordt duidelijk welke vrijwilliger, welke vrijwilligersorganisatie en welke jonge vrijwilliger de Haaksbergse vrijwilligersprijs 2018 in ontvangst mogen nemen. De feestelijke prijsuitreiking vindt plaats in Theater De Kappen. Inmiddels zijn de kandidaten voor de prijzen bekend.
In de categorie vrijwilligersorganisatie heeft het Bestuur dit jaar de Technische Commissie van Volleybal Vereniging Havoc voorgedragen. De commissie zorgt er gedurende het seizoen voor dat alles op rolletjes loopt voor alle teams. Ze maakt de teamindelingen wat elk jaar een enorm karwei is. Tevens worden de trainingstijden overlegd en allerlei activiteiten georganiseerd. Niet alleen voor de jeugd maar ook voor de senioren. De wedstrijden worden ingedeeld en ook scheidsrechters worden benaderd om te fluiten. Cursussen voor scheidsrechters en trainers worden georganiseerd en nog veel meer activiteiten waar de hele vereniging profijt van heeft.
Al jaren organiseert de Haaksbergse gemeenteraad een gezellige avond voor vrijwilligers, als dank voor het vele werk dat ze belangeloos verzetten. Tijdens de feestavond worden door burgemeester Gerrit Jan Kok de vrijwilligersprijzen uitgereikt.