Open Club kampioenschappen MA, MB, MC en CMV

Dit jaar gaat Havoc weer meedoen aan de Open Club kampioenschappen. Nadat de CMV vorig jaar de finaledag heeft bereikt en daar 4e van Nederland werd, hopen we dat er dit jaar weer een team doordringt tot de finaledag. Laten we daarom niet op de zaken vooruit lopen maar eerst aanstaande zaterdag 7 januari 2017 de dag van de voorrondes door komen. De volgende teams gaan meedoen;

MA: Bente Baltink, Bente Boonk, Maaike Hoogland, Emmely Hummelink, Fleur Koenderink, Milou Scholten, Kailey Sleebos, Amber Somhorst, Merle Stuit, Noëlle Stuit, en Tessa Winkelhuis, olv trainer/coach Derek Zwiersen.

MB: Iris Aarnink, Madelief Brefeld, Anique Busschers, Demi Hoebe, Renske Horstink, Vera Lankheet, Lisanne Pots, Maud Spoolder en Danique Vaanhold, olv trainer/coach Anouk Besteman en Aniek Wartena.

MC: Odeke Hendriksen, Shalika Hilderink, Eline Nijland, Amber Ooink, Ellemijn Pots, Donna de la Rocha, Rosan Scholten, Veerle Stuit, Marit Weites en Aniek Wilderink, olv trainer/coach Judith Wilderink.

CMV: Wieke ter Haar, Demi Koenderink, Tiara Mentink, Annelin Nijland, Femke Pieper, Denise Smidt, Anne Tjoonk en Isa Waanders. Lieke Mentink gaat mee om het team aan te moedigen, mee te helpen met coachen en als teller, olv trainer/coach Anne Baumeister, Kirsten Lentink en Lynn Koenderink.

MA speelt in de Pathmoshal, Veilingstraat 20, 7545 LZ Enschede om 11.00 uur, 12.00 uur en 15.00 uur
MB speelt in de Pathmoshal, Veilingstraat 20, 7545 LZ Enschede om 9.45 uur, 13.00 uur en 15.00 uur
MC speelt in de Caroussel, van Reeuwijkstraat 5, 7731 EH Ommen om 11.00 uur, 12.00 uur en 15.00 uur
CMV speelt in de Veste, H.F. Roetgerinklaan 1, 7623 AX Borne (Rij je met navigatie dan kun je het adres Tuinlaan 1 invoeren) om 9.45 uur, 12.00 uur en 15.00 uur

MOCHT JE ZATERDAG TIJD EN ZIN HEBBEN, KOM DE TEAMS AANMOEDIGEN!! ZE HEBBEN ALLE SUPPORT NODIG!!