Open Club kampioenschappen 5 januari 2019

Zaterdag 5 januari worden in diverse sporthallen door heel Nederland de eerste voorrondes gespeeld voor Nationale Open Jeugd Kampioenschappen.
Havoc speelt met 3 teams mee waaronder de CMV, MC en MB.
Onder de teams staan de wedstrijdschema’s. De Nevobo wil benadrukken dat de schema’s CONCEPT zijn. Er kunnen nog mogelijk schema’s wijzigen door bijvoorbeeld een terugtrekking van een team.

CMV: Evi Cattier, Merel van Dijk, Roos Grooters, Demi Hofste op Bruinink, Jolijn Nijland, Lotte Noordink en Elin Slotman.
Trainsters/coaches: Anne Baumeister en Lynn Koenderink
M-CMV Sporthal Dorper Esch in Denekamp Wedstrijden CMV in Denekamp

MC: Pien Grooters, Pien Kamphuis, Imke Keemers, Demi Koenderink, Annelin Nijland, Femke Pieper, Elin Ottenschot, Wies Scholten, Denise Smidt en Anne Tjoonk.
Trainsters/coaches: Anouk Besteman en Bente Baltink
MC Sporthal de Schalm in Ootmarsum Wedstrijden MC in Ootmarsum

MB: Wieke Boonk, Manon Geuvers, Odeke Hendriksen, Shalika Hilderink, Thaïs Meijerink, Eline Nijland, Amber Ooink, Ellemijn Pots, Rosan Scholten, Veerle Stuit en Aniek Wilderink.
Trainsters/coaches: Judith Wilderink en Kirsten Lentink
MB Sporthal de Meerwaarde in Barneveld Wedstrijden MB in Barneveld

We willen de teams enorm veel succes en plezier wensen! Kom de teams op zaterdag 5 januari aanmoedigen in Denekamp of Ootmarsum of Barneveld en juich ze verder naar de Halve finales die op 23 februari zullen plaatsvinden!