Nieuwe website live

Vanaf vandaag is de nieuwe website van Havoc live!

Op deze website is alles te vinden wat op ook op de oude website te vinden en nog veel meer! En dit alles in een nieuwe uitstraling. Ook jouw nieuws over jouw team, wedstrijdverslagen of ander nieuws kan geplaatst worden op de website! Stuur dan een mailtje naar communicatie@vvhavoc.nl.

Verder zijn alle teamindeling van het nieuwe seizoen op deze site te vinden! Bekijk de teampagina voor alle teams. De teamfoto’s worden in het open weekend gemaakt. Voor mini’s tijdens de clinic en voor de andere leden op de zaterdag tijdens de wedstrijden. Zorg dat je team compleet is!

We zijn opzoek naar iemand die het leuk vindt om deze nieuwe website bij te houden! Interesse? Stuur dan een mailtje naar communicatie@vvhavoc.nl.

Veel kijk- en leesplezier op onze nieuwe website!