N5-2 kampioen!!!

De eerste kampioenen van deze competitiehelft zijn bekend: ons CMV team N5-2 wist afgelopen zaterdag 10 november beide wedstrijden te winnen waardoor ze niet meer in te halen zijn door de andere teams in de poule! De medailles werden uitgereikt en natuurlijk was het groot feest. Super gedaan Manouk, Fleur, Jitske, Lize en Vera! Van harte gefeliciteerd!

Wedstrijdverslag N5-2:
Het was alweer onze laatste wedstrijd afgelopen zaterdag 1 december. We waren 10 november al kampioen geworden dus het was niet meer zo heel spannend. We hebben mooie kampioenshirts gekregen en daar hebben we zaterdag in gespeeld. We hadden nog geen enkele set verloren dus dat wilden we vandaag proberen vol te houden. Dat is gelukt. Alle wedstrijden met 3-0 gewonnen. Groetjes Fleur, Jitske, Lize, Manouk en Vera.