Mini’s van de week bij dames 1: Lente en Suze

Hallo allemaal,

Wij zijn Lente en Suze. Wij vinden het erg leuk dat wij deze week mini van de week mogen zijn. Wij zijn al vriendinnen vanaf de geboorte dus dat wij samen mogen is super leuk!

Lente is 6 jaar en zit in groep 3 van de paus joannes school.
“Ik speel in het team N3-2. Het plankje-vang gaat elke wedstrijd met sprongen vooruit! De laatste wedstrijd hebben wij gewonnen met 8-0. Ik vind het heel leuk om te volleyballen bij de Havoc. Ook vond ik het super leuk om mee te gaan op kamp”.

Suze is 7 jaar en zit in groep 4 van de paus joannes.
“Ik speel in N4-3 en ik vind het superleuk bij de Havoc. Stiekem hoop ik dat ik ook in het 1e mag volleyballen wanneer ik groter ben. Ook vind ik het super leuk om Gerwin te helpen bij de techniektraining van mijn zus”.

Komen jullie allemaal op zaterdag 9 februari om 16.45 uur in de Bouwmeester?

Zaterdag 9 februari speelt dames 1 om 16.45 uur in sporthal de Bouwmeester tegen de Hofnar-Bovo dames 2 uit Aalten.