De meiden van dames 5 starten het seizoen sterk

Dit seizoen speelt er een nieuw damesteam bij havoc. De meiden zijn het seizoen sterk begonnen en staan onder leiding van trainer Dick van Harlingen op dit moment op een 2e plaats. Susan Nijhof, speelster uit dit dames team, vertelt iets meer over dit nieuwe jonge team wat vorig jaar allemaal nog in de jeugd speelde.

Ik ben Susan Nijhof en zit in het nieuwe Dames 5 team van Havoc. Wij hebben een team met leeftijd genoten, waar wij ook zelf om gevraagd hebben. Met elkaar hebben wij het super gezellig. Ook hebben wij daarbij een nieuwe trainer gekregen. Dick van Harlingen.

Wij kregen aan het begin van het seizoen, voor de zomer vakantie te horen dat wij een nieuwe trainer zouden krijgen van buiten af, daar waren wij heel nieuwsgierig naar ! Toen wij de kennis making avond hadden met Dick waren we heel benieuwd naar hem, we hadden al via via wat informatie gekregen over hem en werden daardoor nog nieuwsgieriger. Dick had een PowerPoint presentatie voor ons gemaakt om hem voor te stellen, en te vertellen hoe hij het voor zich zag dat wij het seizoen zouden gaan volleyballen.

Dick is super enthousiast, is een super fijn persoon om erbij te hebben, en past precies bij ons team! Elke wedstrijd komen wij een uur van te voren bij elkaar, om te bespreken hoe wij de wedstrijd in gaan om te winnen van de tegenpartij. Hoe die het brengt en wat die verteld geeft ons altijd goede moed voor de wedstrijd, een coach/trainer die zo enthousiast is moedigt goed aan!

Tot nu toe hebben wij tijdens de wedstrijden goed kunnen oefenen op ons systeem. En ondanks dat het voor ons nog wennen was als team, om in te spelen met elkaar, doen wij het heel goed en staan op de 2e plek ! met maar 5 punten verschil op de nummer 1.

Wij kijken erg uit naar de rest van het seizoen !

Aanstaande zaterdag, 29 oktober, speelt dames 5 om 14:30 thuis tegen De Pallegarste dames 3.
Iedereen is van harte welkom om de dames aan te moedigen!