MB2 kampioen!!!

Zaterdag 17 november jl is MB2 kampioen geworden! En wel op een fantastisch wijze door ALLE 8 wedstrijden met maar liefst 4-0 te winnen! Met nog 2 wedstrijden te spelen tot het einde van de eerste competitie helft heeft het team het maximaal aantal punten gehaald! Wieke, Manon, Laura, Danique, Lynn, Merle, Sanne, Thais, Donna, Marit en Indy en natuurlijk trainer/coach Bente, van harte gefeliciteerd met dit geweldige kampioenschap!
Zaterdag 8 december tijdens de laatste (thuis)wedstrijd van deze competitiehelft heeft het team wederom met 4-0 gewonnen! Met het maximaal aantal punten van 50 en dus 1000 punten voor, zijn ze op een geweldige wijze kampioen geworden! De medailles werden door onze voorzitter Dennis Ottenschot uitgereikt. Voorafgaand aan de wedstrijd had het team gezamenlijk geluncht om zo de dag te beginnen. Na afloop van de wedstrijd barstte het feest los in de kantine! Meiden nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie kampioenschap!!